Web
Analytics

تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی و انکوباتور CO2

انکوباتورهای CO2 از دستگاه های پر کاربرد در آزمایشگاه های مختلف بیولوژی ، میکروب شناسی و کشت سلولی هستند که وظیفه فراهم نمودن دمای مناسب جهت رشد میکروارگانیسم های مختلف را به عهده دارند .

انکوباتورها بسته به نوع کاربری به تجهیزات مختلفی مجهز می شوند . مثلا در آزمایشگاه های کشت سلولی از انکوباتورهای مجهز به سیستم تنظیم CO2 استفاده می شود که با داشتن سنسورهای بسیار حساس به مقادیر کم  گاز CO2  قابلیت تنظیم درصد گاز  CO2  در محفظه انکوباتور CO2  را دارند .معمولا از دو نوع سنسور شیمیایی و نوری در این دستگاه ها استفاده می شود .

 با توجه به حساسیت بالای رده های سلولی مورد استفاده در آزمایشات کشت سلولی پیشنهاد می شود تا آزمون های کنترل کیفی دوره ای دما و درصد گاز CO2 بر روی دستگاه های انکوباتور توسط کارشناسان زبده شرکت خدمات آزمایشگاهی زندگی آرام شهر انجام شود .

در برخی آزمایشات لازم است تا درصد مشخصی از اکسیژن در اختیار سلول ها قرار بگیرد از این رو با توجه به تخصص کارشناسان حرفه ای شرکت خدمات آزمایشگاهی زندگی آرام شهر این امکان وجود دارد تا با نصب تجهیزاتی بر روی انکوباتورها بتوان مقدار درصد اکسیژن را در این دستگاه ها تنظیم نمود .

 کمپانی های بزرگ تولید کننده انکوباتور در دنیا  New Brunswick , Eppendorf Memmert , Esco , panasonic  می باشند که تعمیرکاران و کارشناسان شرکت تجهیزات پزشکی خدمات آزمایشگاهی زندگی آرام شهر با بهره گیری از سال ها تجربه در تعمیر تجهیزات آزمایشگاهی می توانند با بالاترین کیفیت تعمیرات این دستگاه ها را انجام دهند . 

انکوباتور های CO2  علاوه بر داشتن سنسور CO2  دارای سنسور رطوبت هم می باشند چرا که معمولا در آنها از ظروف آب برای تامین رطوبت بالای 95 درصد جهت جلوگیری از تبخیر رطوبت محیط های کشت استفاده می شود .

ضمنا برای جلوگیری از رشد کپک در ظروف آب داخل انکوباتور از مقداری سولفات مس استفاده می شود .

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش